středa 20. srpna 2014

5. týden,11. 08. 2014 - 17. 08. 2014, Calgary,

5. týden,11. 08. 2014 - 17. 08. 2014, Calgary, Canada

Ahoj vsichni, 
tak dalsi tyden je za mnou. Asi se to nezda, ale tydny proste leti jeden za druhym, za chvili bude konec leta!

Muj tyden byl zajimavy, pondeli jsme stravili u jedne rodiny, ke ktere pravidelne chodime kazde pondeli, chytame ryby, skaceme na trampolinach nebo hrajeme Uno a dalsi hry spolecne. Je to zabavne. 

Vecer nas Jeni vzala na veceri, rozlucka s jeji kamaradkou z Anglie a mela jsem ten nejuzasnejsi salat s kozim syrem, pekanovymi orechy, quinoou, mnam mnam.

Sestry s kamarádkou paní domu
V utery byla zonova konference a sli jsme do chramu v Calgary!
Bylo to nadherne, nejvice me zaujaly kliky u dveri, na kterych jsou psenicne klasy. To mi pripomnelo, ze musim byt vzdy pilna.


Zónová konference, srpen 2014, Calgary, chrám

Vecer jsme navstivily sestru, ktera bydli  uprostred poli, je mene aktivni, ale byla hrozne rada, ze nas vidi, asi pul hodiny nam vypravela o sve rodine a potom jsme se s ni podelili o vers z 2. N 4:15-16, který jsem poslala minule (je o cteni Pisem a radosti z toho plynouci). A ona rekla, ze cetla Ensign a proste byla z toho nadsena. 


Od vecera jsme byli na vymene se sestrou Burr, ja jsem zustala v dome u Jeni.


S dočasnou novou společnicí sestrou Burr
Rychlé balení pro krátké stěhování





Ve stredu jsme dopoledne ucily nove pokrtenou sestru, je z Filipin a prijela na dlouhodobou navstevu za dcerou a jeji rodinou, ktera tu zije. 
Dali nam TURONy, uzasny filipinsky dezert! (Viz recept v samostatném příspěvku)

Turony, mňam,
vyzkoušejte podle receptu

Můžeme servírovat na dřevěném talíři

Trochu větší než čínský čajový servis,
ale je to kus domova
Odpoledne jsme pomahaly na cajovem dychanku v hodne luxusnim domove duchodcu, meli tam prave cajove servisy z ciny... ale trochu me desila predstava toho, ze jsem duchodce, který ma tolik penez, ale celkem nic na praci, cely den. No nevim...







Nase oblast bude pesi uz definitinve!!! Ja jsem nadsena, ze se trochu pohneme, ale autobusy a vlaky to tady trva celou vecnost… 
Na autobusovém nádraží
No, nejak to zvladneme, musime se obcas premistovat do knihovny, do centra mesta a taky mame nektere cleny, kteri bydli mimo město, uprostered poli, a tak musime vzdy najit nekoho, kdo by nas tam odvezl.

MHD Calgary

August Walk and Talk - a nejenom August
Veceri jsme meli u clenu uprosted zeme nikoho, spousta naparovane zeleniny, kozi syr, byla jsem v sedmem nebi, ale jake zdeseni jsem zpororovala na tvari sve spolecnice, kdyz nam nabidli vareny kapustovy salat.... Jak vite, nejim maso
(a opravdu ho nepotrebuju 3krat denne), ale snazila jsem se napravit nam reputaci a statecne jsem sporadala asi polovinu obrovske misy. No koukali na me, ja jsem se rozplyvala, jak to bylo dobre, ono mi to potom vazne zachutnalo. 
Po kapustě si Zuzi dala
něco zeleného
A po veceri jsme se zastavili u ceske rodiny, jejich sousedu. Doma byla jenom jejich dcera, ale mluvily jsme spolu asi 15 minut - cesky !!! Bylo to hrozne, prvni minutu jsem opravdu mela problem, ale pak uz to slo. Byla moc mila, nevim, jestli nekdy bude mit zajem o evangelium, ale urcite jsme ji potesily. Jeji rodice jsou odnekud z okoli Brna a odesli pred dlouhou dobou, ale ona umi cesky naprosto plynule.
Správný misionář
po sobě zanechává stopy


Zajimavy vers je v 2. Nefim 29:8 - slovo Pane je porad stejne a jen jen na nas, jestli se rozhodneme ho nasledovat, protoze vsichni vime v hloubi duse, ze to je to, co JE spravne.

 Pročež, reptáte, protože máte obdržeti více slova mého? Nevíte, že svědectví dvou národů je vám svědectvím, že já jsem Bůh, že pamatuji na jeden národ jako na druhý? Pročež, já promlouvám tatáž slova k jednomu národu jako k druhému. A až se dva národy setkají, svědectví dvou národů se setkají také.

Jinak dalsi uzasna lekce s nove obracenym Renem. A bratr Johnson tam byl taky, ma ohromne poznani a rekl, ze zavoj je velmi tenky a zalezi jen na nasi vire, co s tim udelame. To, co se pise v pismech je opravdu pravda. Vsechno do detailu a doslova.

Mam vas vsechny moc rada. Mejte se krasne. A dekuju vsem za dopisy a pohled z odbocky !! Udelalo mi to obrovskou radost.

Zuzi

Žádné komentáře:

Okomentovat