pondělí 19. října 2015

65. týden, 06.10.2015 – 12.10.2015, Taber, Vymeny, vymeny, vymeny



V utery po dvou zonovych trenincich jsme se vydaly do Medicine Hat. Prespaly u sester, rano si uzily nadherneho udoli, kam jsme sly behat, zucastnily se jejich zonoveho treninku a vzaly sestry do Medicine Hat. Vymeny jsou skvele, az na to, ze vzdycky sni vsechno nase jidlo;... ale rikame si prava laska, prava laska! 

 
Je vidět, že sestry se spolu nenudí

Kdyz jsme je vezly zpatky, udelaly jsme si studium pisem uprostred poli. Bylo to nadherne a zvlastni... jelikoz jsem se rozhledla kolem a pripadalo mi to skoro jako doma... to je spatne nebo dobre znameni? :D

Jeden vecer jsme se zucastnily narozeninove party pro syna jednech clenu ve Vauxhall, ktery zemrel na nemoc plic kdyz mu bylo 12... myslim. Tento rok by mel 16 a oni kazdy rok poradaji narozeninovou oslavu a sbiraji hracky pro deti v nemocnicich. Bylo to moc pekne...
 
Jose Z. byl v sobotu pokrteny!!!! Nebudu zminovat, ze jsem malem dostala infarkt (kdyz pri pohovoru pred krtem, kdy se prakticky jenom pokladaji otazky, zda-li dotycny veri vsemu tomu, co jsme ho ucily... ale take je potreba vyresit vazne prestupky jako krimilnalni cin, potrat nebo homosexualni vztah. Vzdycky to lidem ukazeme pred tim skutecnym pohovorem, takze to neni zadne prekvapeni, to stejne jsme udelaly s Josem...), kdyz prisel den D a pohovor... nas vedouci okrsku se vratil velmi brzy a rekl, ze Jose odpovedel na otazku, zda-li neco z toho spachal, ano. Nemohla jsem tomu uverit a tak tam jdu, ptam se ho znova a on cely zmateny rika, ze ne... nikdy jsem nikoho nezabil, potrat jsem mit nemohl a libi se mi holky!!! No nic.... vsechno dobre dopadlo, ale uz jsem opravdu myslela, ze umru. Ono ani kdyby neco z toho udelal, to neni konec sveta, jen je treba domluvit pohovor s misijnim presidentem a to by byl trosku problem, zvlaste je-li to den pred planovanym krtem.

Jinak vcera o p-day jsme sli do kina. Ctete spravne. Dostali jsme povoleni od presidenta Milese, protoze clenove vlastni to kino a nabidli nam zdarma zhlednout film "Efraim's Rescue" coz je prakticky cirkevni film (jen to nema hlavicku cirkve), je to o pionyrech a jak presli plane a jeden z obracenych clenu objevil, ze ma dar uzdravovani. Bylo to uzasne, jak silna jeho vira byla!

Posledni vec, ktera je docela zajimava.... kdyz jsme byly v tom ARP (odvykaci program), nekdo rekl, ze se zavislosti se na to musi jit nasledovne: clovek je pokousen, musi tomu odolat a ono to prejde. A kdyz pokuseni prijde znovu, musi znovu odolat a ono to zase prejde. A pak se to stane soucasti vaseho charakteru, ze se proste naucite urcitym vecem odolavat. Prislo mi to moc zajimave.

Mam vas rada!
Zuzi

Žádné komentáře:

Okomentovat