pondělí 5. října 2015

63. týden, 23.09.2015 – 05.10.2015, Taber, Kombajn



Tak vedela jsem, ze jsem v krajine farmaru, krav a poli....ale kdo z vas kdy sedel v kombajnu????? Nikdo! Dobre, mozna nekdo ano, ale ja nikdy predtim ne! Mely jsme veceri u jedne rodiny na farme a po veceri, chcete si prohlednout nas kombajn??? No aby se tim nechteli pochlubit, kdyz takova hracka stoji kolem 8 milionu! 

Tomu říkám vidět sestry v poli (misijním :-))

Naše poklady (a v dálce při práci další za 8 milionů)

Ucily jsme Amy a najednou se nas z niceho nic zeptala: "Sestry, mate silne svedectvi o tom, cemu verite?" Ja jsem malem spadla ze zidle... myslice si... "Jinak bychom tu asi nebyly..." ale abych to uvedla na pravou miru. Amy se jenom zeptala a chtela nase svedectvi slyset znovu. Je uzasna. A ja jsem si tim uvedomila, ze to je vec, kterou bychom meli vsichni delat- ostatni by meli vedet, cemu verime a za cim si stojime. Je jedno, co to je, ale meli bychom byt ve svych presvedcenich stali.
Sedime takhle v parku a planujeme pro ten den a najednou vidime jednoho mene aktivniho clena, ktery zapasi se spoustou zavislosti (alkohol, cigarety) jak jde parkem kolem nas. Tak na neho zamavame a on k nam zamiri... (vzdycky se s nami hrozne dlouho bavi). Po chvilicce jsme se ho zeptaly, jestli bychom se s nim mohly podelit o neco z pisem a on nadsene souhlasil a potom, ja uz jsem ho tak tak chtela nechat odejit, ale sestra Wallock s nim mluvila a on se zeptal, jestli bychom se s nim mohly pomodlit. Ja jsem se v tu chvili uz tloukla do hlavy, protoze stale nechapu jak muzu byt tak sobecka a nevsimava.... no nic, spolecne jsme se pomodlili, bylo to krasne a citila jsem, jak to moc potreboval. Vcera jsme se dozvedely, ze nastoupil na odvykaci kuru do nejakeho zarizeni a tohle nase desetiminutove setkani v tom patrne hralo velkou roli. Jak vdecna ted jsem!
Zuzi se společnicí - opravdu si rozumí a práce je těší

Amy nam jednou z niceho nic napsala, jeslti bychom s ni mohly jit do ARP (Addiction Recovery Programm - Odvykaci program pro lidi se zavislosti) a my nadsene souhlasily, jeste nadseneji, kdyz se nas zeptala, jestli bychom se s ni mohly sejit pred tim a ucit ji neco vice... 
Minuly tyden jsme se take vydaly opet do Grassy Lake. A jak vsichni vite, cesta do Grassy Lake je povestna temi kameny, ktere nam vzdy popraskaji sklo v aute.... tak pred odchodem se sestra Wallock modli (vzdycky se modlime pred tim nez vyjdeme ze dveri) a rika "prosim, abychom mohly cestovat bezpecne a nemely zadne dalsi praskliny..." praskliny se v anglictine reknou "chips" no tak ja kdyz jsem slysela "chips" rikam si JIDLO=KDE? A zacala jsem se smat.... a ona na me nechapave kouka a ze ve skle... no nic, ja jsem se zacala smat nad druhou, protoze jsem myslela, ze ona myslela neco jineho... se slovy:" prosim, ochranuj sve auto" (jelikoz auta patri Cikrvi a cirkev je Kristova, tudiz i ta auta) jsme se vydaly na cestu a tentokrat to zvladly tam i zpet bez jedineho skrabnuti.
Zaciname pracovat ve Vauxhall!!!!! Je to zapadakov nejvetsi. Ted v sobotu nas tam vzala sestra Torrie, byla uzasna, zastavily jsme se asi u peti lidi, vetsina nebyla doma, nebo nemeli naladu na navstevu, ale ona byla uzasna a ja jsem si jen tak rikala.... "vitejte v zivote misonaru" (neustale se snazicich u nekoho se zastavit a nic nemuzou dopredu moc naplanovat). Bylo to skvele!
Mam vas všechny rada!!!!

Mejte se krasne!
Zuzi

Žádné komentáře:

Okomentovat