pondělí 26. ledna 2015

27. týden, 12.01.2015 - 18.01.2015, Airdrie, Nepodstane podstatne udalosti tohoto tydne

Takove teplo, cely jeden stupen Celsia!

Ja mam pocit, ze se tento tyden nic zajimaveho nestalo, az na to ze...

...jsem si ustipla brisko palce, kdyz jsem asi po padesate odstranovala podle me starou kuzi, ze svych „pestenych“ prstu (kdo me znate, vite, ze jsem v zivote nebyla na manikure). Sestra Hacth pote schovala muj milovany "nail clipper" z meho dosahu, nebot prohlasila, ze to neni bezpecne...

...jsme mely veceri se DVEMA skotskymi sestrami, no, kdyz se sejdou dve , tak to uz je opravdu co rict. Celou dobu jsme nemusely nepronesly ani slovo, ostatne jsme skoro ani slovo nerozumely.. ale myslim, ze ony dve se bavily vytecne, tak to bylo fajn.

...kdyz uz se zda, ze je vsechno ztraceno, nic se nedari a ja presto jdu do sebe a hledam, co bych mohla delat vic, pozehnani se dostavi. Jak jsem psala, nic zvlastniho se tento tyden nestalo, lide zrusili schuzky, protoze NĚCO, a ja jsem premyslela nad tim, kde je chyba. Rozhodla jsem se, ze musime pracovat jeste tvrdeji, delat vic a vite co? Zrovna kdyz jsem se
k tomu opravdu pevne odhodlala, zazvonil telefon a jeden bratr nas prosil, abychom kontaktovali jeho syna, ktery bydli v nasi oblasti.



...jsem cetla v Nauce a Smlouvach, oddil 82 a vers 10, kdy Pan rika, ze kdyz delame to, co rika, je ZAVAZAN nam pozehnat.
„ Já, Pán, jsem zavázán, když činíte to, co říkám; ale když nečiníte to, co říkám, nemáte žádného zaslíbení.“ (NaS 82: 10)
Premyslela jsem o tom a dospela jsem k zaveru, ze to vyzkousim. Kdo chcete, tak se ke me pridejte. Vim, ze Pan sve sliby plni.

...Shannock je opravdove pozehnani, dneska mame nadherny 1 stupen, takove teplo.. .kdo by to byl cekal!




Mejte krasny tyden!


Zuzi

Žádné komentáře:

Okomentovat