pondělí 22. prosince 2014

23. týden, 15.12.2014 - 21.12.2014, Airdrie - Veselé Vánoce vsem!

Ahoj vsichni,
tento tyden nic moc noveho... v pondeli vecere u Lows s bratrem Sanchez, ktery je z Mexika a udelal uplne nejlepsi jidlo… jmenuje se to sawiche a je to salat z rajcat, cibule a krevet... se spoustu bylinek, mohla bych se toho ujist... a potom jsme si povidaly se sestrou Low, fakt se mi styska a skoda, ze uz tam nebydlime, ale muzeme za nimi kdykoliv prijit, takze je to fajn.
V utery jsme mely vymeny, byla jsem v centru Calgary. Sestry tam chudery bydli v byte po starsich (označení misionářů - mužů, pozn. maminky), stravily nekolik dnu uklizenim, ted to vypada obyvatelne, ale je to malicke... a my si bydlime v celem dome. Sice mi dnes zabral uklid asi hodinu, ale stoji to za to :D
V centru Calgary to bylo skvele, vsude tam rostou stromy a domy jsou ruznych tvaru a velikosti, pripadla jsem si trochu jako v Evrope, bylo to fajn. A taky tam lidi chodi po ulicich! Druhy den rano jsme meli lekci s jednim neaktivnim clenem, ktery se nechal pokrtit pred mnoha lety, ale moc na shromazdeni uz nechodi, protoze tvrdi, ze vlastne ani neveri v Boha, ale zvlastni bylo, ze nechtel Boha zaprit…obcas proste potkavame zcela blaznive lidi, kteri stejne  v hloubi duse vi, ze to je pravda, jen se nechavaji rozptylovat nevim cim a neziji podle toho, co je spravne. Na obed nas vzala jedna sestra, ktera byla pokrtena asi pred dvema lety, a to, co nam rekla, jsem presne potrebovala slyset. Rekla nam, ze kdyz ji nasli misionari, bylo to presne to, co hledala a byla za ne hrozne moc vdecna. Tak mi to dodalo odvahu a taky povzbuzeni, ze to, co delame, ma smysl, a i kdyby to melo byt jenom pro jednoho cloveka, jsem ochotna to 18 mesicu delat zcela naplno a po zbytek zivota delat to nejlepsi, co muzu.
Vecer jsem sly klepat na dvere v jedne ulici, rozdavaly jsme karticky s odkazem na video He Is The Gift zde a bylo to celkem neuspesne, az na jedny dvere, kde nam otevrel muz bez tricka.... to me docela vyvadi z miry, ale lepsi nez muz bez kalhot, coz se nam taky stalo..... a po uvodni otazce, kdy jsme necekaly, ze by ho to nejak vice zajimalo, nam prekvapive rekl, ze by se rad dozvedel vice. Byly jsme tak vyvedene z miry, ze jsme mu jenom daly Knihu Mormonovu zde a snazily se domluvit pristi setkani, moje nervy, to by clovek neveril,  co ho vyvede z miry :D

No a zbytek tydne normalni, v patek jsme se rozhodly, ze upeceme vanocni cukrovi a dorucime ho vsem clenum v nasem sboru. Nemely jsme u nikoho veceri a tak jsme se v pet hodin vecer daly do peceni a pekly az do 11, kdy jsme jak mrtve padly do postele. 

Nejdříve si musíte
připravit těsto,
potom vykrajovačky,


přidáte svůj elán, 

pohlídáte dění uvnitř trouby, 


a výsledek je
naprosto skvělý,






Andílci z perníku


Nádhera, sestry jsou šikulky!

Dokonalost zblízka

Ale v sobotu jsme to zacaly dorucovat lidem a vsichni byli moc radi, tak jsme z toho mely radost. A taky jsme byly v domove duchodcu pomahat s cajovym dychankem, ti lide tam jsou uplne bezmocni a sami, tak je jdeme navstivit i na Vanoce. O vanocich nas opravdu nikdo nechce videt na prahu....

Jinak minule pondeli jsme sly do obchodu, chtela jsem si koupit nejaky darek k vanocum ve vytvarnem obchode, ale hledala jsem neco maleho a lehkeho, abych to mohla snadno prevazet a pak si to vzit domu, nakonec jsem nenasla nic, ale vite co jsem si uvedomila? Prislo mi to jako krasne podobenstvi o snaze ziskat spoustu majetku tady na zemi. Je to vsechno hezke, ale jakmile moje misie skonci, stejne budu muset polovinu veci nechat tady a vzit si budu moct jenom omezene mnozstvi.  A ja jsem si uvedomila, ze po smrti si clovek nemuze vzit vubec nic, ani ty dva kufry, ktere muzu mit ted ja. Tak jsem si rekla, ze se radsi budu venovat pestovani dobrych vztahu a sluzbe druhym, protoze zazitky a vztahy si clovek muze vzit s sebou kamkoliv.

Mejte se krasne a vesele Vanoce vsem!!! Mam vas moc rada!


Zuzi

Žádné komentáře:

Okomentovat