úterý 9. prosince 2014

21. týden, 01.12.2014 - 07.12. 2014, Airdrie, Jsem "maminkou" a moje "baby" je sestra Hatch!

Ahoj vsichni,
tak jak se v misionarske hantyrce rika, jsem "maminkou" a moje "baby" je sestra Hatch! 


Nová dvojice


Se sestrou Hatch
Je z Arizony a nikdy nazazila snih, nezna klouzajici chodniky a prijela v takovych letnich botkach, my mekoty vsechny poctive v kozackach, ze ano.... :D 
No nic, je skvela a mame spoustu spolecneho. 



Treba to, ze obe velmi rady cteme pisma... velmi rady.


Co se udalo tento tyden? Jsme tedy definitivne prestehovane do naseho noveho palace. Krasa. V utery jsem zacala ridit a vecer nas vzala Jeni na veceri a hadejte, co 

se stalo. Rychle jsme preskocily do jejiho auta a ja jsem v tom spechu zapomnela zamknout nase auto. Na zadnich sedadlech nase celodenni nakupy... no nic, bylo pozde a neslo se vratit, tak jsem se jen usilovne modlila. Za chvili jsem citila uplny klid, tak jsem to nechala byt. A kdyz jsme se asi za hodinu a pul vratily, vsechno bylo na svem miste. Vim, ze se o to Pan postaral. Modlitby funguji!

Posledni p-day jsme stravily nakupovanim... navstivily jsme obrovsky obchod s vecmi pro kempovani a loveni a vubec zivot v prirode. 




Maji tam spoustu vycpanych zvirat, zbrani, a je to ooobrovsky obchod. 


Je to obrovský obchoďák, spíše muzeum s obchodním domem, dá se zde koupit všechno pro kempování, pobyt v přírodě a lov

Byl to krasny zazitek! Z fotek snad lze vycist, jak velky obchod to je....











Pohled do obřího nákupního domu
Je to možná spíše kombinace obchoďáku a muzea


Poslední chvíle před odjezdem sestry Lanham


Ve stredu tedy docela smutne rano, posledni se sestrou Lanham. Jely jsme do Calgary vyzvednout novou sestru. Mely jsme hadat, kdo to bude a ja jsem se trefila! Dalsi zazrak byl, kdyz jsem zapomnela fotak ve Food bank, kam chodime kazdou stredu pomahat. Nic, prisel ctvrtek a nase posledni rano se sestrou Lanham. Nalozily jsme kufry a vyrazily jsme. Chtely jsme udelat fotky, jenze to jsem zjistila, ze nemam fotak. Opet jsem se chtela zacit stresovat, ale pak jsem se pomodlila a vedela, ze vsechno bude v poradku. Vypadalo to, ze uz se nikdy neuvidime, tak jsme se se sestrou Lanham rozloucily a jake bylo nase prekvapeni, kdyz ji president pridelil k nam pro ten den znovu! Takze jsme mely jeste nekolik hodin spolu. Jely jsme do food bank a fotak se nasel! Byla jsem za to moc vdecna, ale celou dobu jsem vedela, ze vsechno bude v poradku. Tak jsme udelaly vsechno, co bylo v planu a prisla posledni hodina, kdy sestra Lanham byla s nami (musely jsme ji odvezt zpatky do Calgary v 3.30 a tohle bylo ve 2.00). Mely jsme domluvenou schuzku se zenou jmenem Andrea, kterou nam nekdo doporucil, ze mame navstivit. A dalsi zazrak! Otevrela nam dvere, byla moc rada, ze nas vidi, rekla nam toho spoutu o sobe a jednoduse jsme nasly nekoho, kdo ma zajem o to slyset cemu verime! A uprimne hleda. Mely jsme z toho obrovskou radost a vedely jsme, ze vytrvat do konce opravdu ma smysl.

Sestra Hatch se se mnou podelila o uzasnou myslenku, rekla, ze si toho predtim nikdy nevsimla, ale  ze osobni studium Josepha Smitha ovlivnilo zivoty tolika lidi a proto je tak dulezite pisma denne studovat a osobnimu studiu venovat tolik pozornosti. Vim, ze pisma jsou dulezita, ale nikdy jsem si tohle vsechno nedala dohromady.

Jinak vcera jsme mely uzasne setkani s manzely Porterovymi, kteri zacali v posledni dobe chodit na shromazdeni. Sestra Porter je clenkou uz dlouho, ale byla trochu mene aktivni a jeji manzel neni clenem. Zacaly jsme je ucit lekce v ramci naseho procvicovani a byla z toho uzasna duchovni debata. Moc si s nimi rozumime, jsou k nam ohromne mili. Modlim se o to, aby bratr Porter treba pocitil zajem, opravdu poznat pravdu. Uvidime. Je to skvela prilezitost pro nas vsechny, abychom se nad tim znovu zamysleli, i kdyz jsme tyhle zaklady slyseli uz tolikrat.



Poslední návštěva se sestrou Lanham











Mame dneska spoustu prace, musime umyt auto :( a taky se podivat po nejakych kozackach a kabatu pro sestru Hatch! 





Mejte se vsichni krasne a prijemny adventni cas! Mam vas moc rada a dekuju vsem za dopisy a blahoprani k narozeninam... teda, od zitrka si opravdu pripadam stara.

(pozn. maminky - Zuzi má 9. prosince narozeniny, letos 20 roků. Všechno nejlepší k narozeninám, Zuzinko!).


Vase Zuzi

Žádné komentáře:

Okomentovat