pondělí 9. listopadu 2015

67. týden, 20.10.2015 - 27.10.2015, Taber, Vauxhall




V utery jsme se konecne dostaly na aktivity mladych zen do Vauxhall.To byste neverili, jak moc mi to pripomina domov. Je to legracni, proste zapadakov nejvetsi, ale lide tam prece jenom stale ziji. No nic. Po skonceni sledovani prenosu jednoho firesidu jsme se daly do reci s jednou divkou jmenem Ginny a jen tak jsme se zeptaly, jestli se nekdy sesla s misionari a ona ze chtela, ale nikdy k tomu nedoslo a my tak, no my bychom se s tebou rady sesly znovu a tak se taky stalo v nedeli odpoledne. Nejlepsi na tom celem bylo, ze nas tam odvezla a lekci s nami ucila Amy, nase zajemkyne, ktera bude pokrtena 14. listopadu!!!!! Proste perfektni souhra.

Navstivila jsem kanadskeho zubare, jelikoz ten americky a kanadsky cukr se dohlodal do mych zoubku. Hodina vrtani a potom pul dne se znecitlivelou pusou. :(

Deanna se ma skvele, bude pokrtena pristi stredu. Zda se, ze je uzasna v tom, jaky ma pristup. Chapu, ze to je druhy extrem, ale Deanna ma ten  nejvetsi problem s zadanim o něco v  modlitbe. Kdyz se modli tak vzdy jenom dekuje, protoze si nepripada hodna toho, aby o neco mohla pozadat. A ja jsem se jenom snazila celou tu dobu, co ji znam, aby mohla pochopit a pocitit, ze je dcerou Bozi a Nebesky Otec ji ma neskutecne rad, a hodnotu pro Neho ma nesmirnou.

Vecere s Woodruffovymi byla skvela, vyzkousely jsme si ukroutit provaz, malem mi upadla ruka, ale zvladla jsem to ;D 

V sobotu vecer jsme byly na krtu jednoho kluka, ktereho ucili zonovi vedouci. Amy byla nadsena a moc se ji to libilo. Je tak hezke pozorovat nekoho, kdo si ty krty uziva a ja musim rict, ze mne se to libi taky. Jestli mate sanci, ucastnete se krtu, stoji to za to.

No nic, budu muset koncit, mejte se vsichni krasne, mam vas rada. Presouvam se ve ctvrtek nekam na sever, takze uvidme kam me... misijni prezident zavane ;D

Zuzi

To vše je potřeba sbalit

Že by auta, čekající na Zuaznčina zavazadla?



Žádné komentáře:

Okomentovat