pondělí 23. listopadu 2015

71. týden, 17.11.2015 - 23.11.2015, Foothill, Ono to klouze

Rika se tomu naledi, neboli skryta hrozba, neboli... zatacime doleva a najednou vidime, ze se to zaparkovane auto priblizuje az moc rychle a nemelo by... narazily jsme do nej stranou spolujezdce tedy moji stranou auta. Nastesti jsme nejely nijak rychle a tak to skoncilo jen pomackanymi plechy, ale i tak. Zazila jsem prvni autonehodu v zivote! Co me tady jeste nepotkalo? ;D  Musely jsme vyplnit milion papirua protoze moje spolecnice byla chudak uplne vedle z toho, ze to zapricinila, prestoze nemohla delat vubec nic, musela jsem vsechny telefonaty a formulare vyplnovat ja, no jsem uz opravdu dobra v tom vsem sekretareni! ;DD
Nikomu se nic nestalo, lide, kterym to auto patrilo, byli moc hodni a od utery mame krasne cervene auto, ktere ma taky noveho ridice a tim jsem ja... coz me teda moc nepotesilo, protoze uz jsem si oddechla, ze jsem za celou misii nedostala zadnou pokutu.. ach, ach.

Psala jsem vam uz o vanilkove zmrzline? Tak vsichni tady vedi, ze clenove cirkve maji vzdy jako dezert vanilkovou zmrzlinu. Nebo se to aspon rika. My jsme se nad tim se sestrou Wallock jednou zamyslely a ono to tak opravdu je. Vanilkova zmrzlina to proste jisti. Prikladem budiz cas straveny s Amy. Mely jsme lekciu Andersonovych v Taberu a hadejte, co jsme mely jako dezert? Vanilkovou zmrzliu s broskvemi. Jdeme na veceri k Antoniokuovym a jako dezert byla vanilkova zmrzlina. Vrcholem byl krest, na ktery jsme Amy vzaly, a jako obcerstveni byla vanilkova zmrzlina na bananu... a tak, když jsme sly za jejim tatinkem, ktery neni clenem, ale  je pevne presvedceny, ze vsichni clenove ji jen a pouze vanilkovou zmrzlinu jako dezert… prinesly jsme mu krabici vanilkove zmrzliny! :DDD

Nic vice se tento tyden moc nestalo, snad krome dobrodruzstvi se sestrou M. Sestra M. je takova nase mamca tady, je k nam hrozne hodna a stara se o nas, ale obcas ma docela ztrestene napady. Jednoho rana se rozhodla zcela prestehovat vsechen nabytek, ktery doma ma, a pozdeji vecer jsme ji pomahaly vytridit a usporadat veci ve skrini s oblecenim. Myslite si, ze ja mam hodne obleceni? To jste opravdu nevideli nic! Skrin sestry M. (mala skrin, podotykam) obsahovala aspon padesat paru kalhot, legin, tricet svetriku, ctyricet vesticek, tisic paruk, tricet pet paru bot a nepocitane halenek a tricek..... a to vsechno jsme vytahly, poskladaly a ja jsem to musela nacpat zpatky! Stale nemuzu uverit tomu, ze jsme tu skrin potom opravdu mohly zavrit..... :D

Vcera jsme se zucastnily zasvecovaciho zasedani pro chram v Montrealu. Bylo to krasne a nejlepsi na tom bylo, ze jsem si uvedomila, jak moc opravdu zalezi na tom, jak se chovame jeden k druhemu, a celkem nezalezi na nicem jinem.

Udržování dobrých vztahů v praxi

I přesto, že Zuzi musela odjet, zůstává v srdcích členů


Mejte se krasne! A je to skvele, protoze ted mame zdroje evropske cokolady dva, jelikoz sestra Jakobi je z Nemecka. Haha... evropska cokolada je tu nejzadanejsi komoditou. 

Zuzi

Žádné komentáře:

Okomentovat