pondělí 9. listopadu 2015

68. týden, 28.10 2015 - 02.11. 2015, Foothill




Tak tedy.
Nejakym zazrakem se mi podarilo se sbalit... prestoze jsem musela nechat polovinu skrine s oblecenim v Taberu a zapomnela jsem jeden kufr pred domem, takze jsem se pro neho musela vratit.... :D haha.

Zuzi vybaluje

 Myslim, ze to vubec neni dobry napad, aby president nechaval misionare dlouho na jednom miste. Nejenze jsem mela milion veci, opravdu asi 8 tasek a nasi zonovi vedouci museli prijet a pomoct nam prevezt to domu, protoze do jednoho auta se ctyrmi sestrami uvnitr se to proste neveslo, rozloucit se se vsemi, kteri se opravdu stali moji rodinou byl temer nadlidsky ukol!!!!!!!! No nic, nikdy bych neverila, ze se tak moc spratelim se cleny nebo dalsimi misonari. O to vice to cloveka mrzi, protoze vi, ze je jen tak brzo neuvidi, jestli vubec nekdy.



Tak jsem zpatky v Calgary, jsem ted ve Foothill, Shawnessy sbor. Je to tady... no proste Calgary jine, ale nemuzu si stezovat, protoze jsem byla pozehnana tak moc sluzbou v Taberu polovinu sve misie!!!!! Devet mesicu je proste dlouha doba. Mame tady snih. 

Nas byt v prizemi je moc fajn, az na to, ze je tam desna zima... no nic, aspon se zahrejem pri cviceni... 

Moje nova spolecnice je uzasna, jmenuje se sestra Merritt, je z Utahu, z Oremu. Myslim, ze jsem tady prave pro ni, chudak mela ze stridani nocni mury... a ted kdyz zjistila, ze ji neukousnu a neodsoudim.... neprestava mluvit od rana do vecera. Padly jsme si do oka, ma rada stejne veci, chodi se mnou behat, zpivame ve sboru (ona je podstatne lepsi nez ja, ale kdyz me to bavi), snazi se jist zdrave (coz ja delam a nesnazim se, protoze haha..... cas se mi krati, at se mi to libi nebo ne).

Zuzi a sestra Merritt
 
Celnove jsou tady docela mili, je to prijemne, protoze Calgray proste neni tak pratelske jako jih Alberty, ale rozhodla jsem se k nim byt otevrena a mila a trochu drza.... v te dobre mire, ze to trochu zlepsi vztahy.... :DDDD asi me nepoznate az se vratim, nebo vlastne asi jo... proste jsem konecne (haha, od doby v Taberu) naprosto sva... a tudiz ja si to uzivam kdekoliv s kymkoliv. Misie je zabava. Kdyz to z ni clovek udela.

Predelala jsem nase hodiny (odsroubovala 10 malinkych sroubecku pomoci nuzek!!!!!!!, vyhodila rozbite sklo, dala novy papir do pozadi a nalepila na nej nalepky rybicek misto hodin....), objednala novou matraci, umyla celou koupelnu a srpchu (ble, ale nebylo to nejhorsi), objednala novy telefon (ten stary nemel predni displej, pro ty co nevite, misionari tady maji "flip7".... hrozne stare otviraci vecko), tedy dostali jsme nejake dalsi stare vecko, ale aspon ma predni displej funkcni, objednala dzban s filtrem (to mi v kancelari neproslo, ale ta voda je nechutna, chutna jako z bazenu, tedy jdeme nakupovat dneska) a prestehovala nasi loznici, takze mame opet postele u sebe, jenom ten bunkr z prikryvek jeste musime postavit. Sestra Merritt je nadsena, chudak se necitila moc pohodlne s minulou spolecnici. 

Sdilime auto se sestrami v Evergreen sboru, tedy kazdy druhy tyden mame auto my, coz je perfektni, protoze chozeni kazdy druhy tyden je proste ideal. Az na to, ze ted zacina zima a ja asi zmenim nazor, ale opravdu jsem za to rada, jak me chybi chozeni!!!!! Taky nemame tolik veceri, coz je fajn, protoze muzemem jist, co chceme.... ovsem zda se, ze nas clenove maji cim dal tim radsi, jelikoz podle tvrzeni sestry Merritt nikdy nemeli tolik clenu, kteri by se napsali na kalendar pro vecere. No nic, asi se jim libil fakt, ze nejsem jedina s prizvukem.... polovina lidi ma prizvuk, bud mluvi spanelsky nebo francouzky, tak tady krasne zapadam.....

Cetla jsem proslov starsiho Dallina H. Oakse a tohle me moc zaujalo:


„Našeho potřebného obrácení může být často dosaženo snadněji skrze utrpení a protivenství než skrze pohodlí a poklid,…

Většina z nás zažila určitou míru toho, co písma nazývají „pecí soužení“ (Iz. 48:10, 1. Ne 20:10). Někteří jsou ponořeni do služby členu rodiny, který je v nepříznivé situaci. Jiné potkala smrt někoho milovaného nebo ztráta nebo pozdržení spravedlivého cíle, jako je manželství nebo porod dítěte. Jiní zase zápasí se zdravotními problémy nebo s pocity zavržení, nedostatečnosti nebo deprese. Skrze spravedlnost a milosrdenství milujícího Otce v nebi, tříbení a posvěcení možné skrze takové zkušenosti nám Bůh může pomoci dosáhnout toho, abychom se stali takovými, jakými si přeje nás mít.“



 Zuzi

Žádné komentáře:

Okomentovat