úterý 28. července 2015

53. týden, 15.07.2005 - 21.07.2015, Taber, Ted uz snad jen dobre trefena...

Uz jsem opravdu jenom dobre trefena. Hlava me prestala bolet, hadejte co, na boleni hlavy pomaha peprmintovy olej a NAHODOU jsem ho nasla u sebe v kufru (Mayinko a Beno dekuju !!!!!), tak ho pouzivam mnohem radeji nez Advil (obdoba naseho panadolu, paralenu ci Ibuprofenu, medici a doktori me neskrte, vim, ze je v nich rozdil a taky vim, ze Advil neni nejlepsi, mela jsem si vzit Tyloneol, jenze kdyz ja jsem si nevzala nic.... az do chvile, kdy mi ta sestricka, ktere volame, kdyz jsme nemocni rekla, ze pokud nebudu delat, to co mi rika, at necekam, ze mi pomuze...:DDD). Jeste nejsem uplne v poradku,ale uz muzu delat skoro vsechno, takze dneska me obyvatele Taberu mohli zahlednout drandit na kole v sukni... proste cvoci, ale na druhou stranu nam opravdu jine reseni nezbyva. Tak jsme oblikly leginy a jede se!

V utery probehl krest rodiny Zavalovych. Ani jsem neverila, ze se to vsechno nakonec podari, ale podarilo! Araceli (maminka te rodiny) mela dopoledne nejake vysetreni a ja jsem si v duchu rikala, no beztak ji bude spatne, takze to budeme muset zrusit, ale nakonec jsem to byla ja, kdo mel co delat, aby to ustal.... ale dostala jsem dopoledne pozehnani, takze jsem to zvladla a potom sladce spala od 7 vecera do 4 odpoledne dalsiho dne (s malymi prestavkami).

Křest rodiny Zavalových
Zavalovi jsou uzasni, byli pripraveni uz mnohem drive.... jenom je seznamit s Knihou Mormonovou a evangeliem Jezise Krista. Je krasne videt, jak jsou uneseni a stale nemohu uverit, ze dobri lide stale existuji. Oni jsou jedni z nich, ale i tak. Jejich konfirmace, ktera probehla v nedeli byla vsak take zazitkem. 


Vecer jsme pro ne domluvily odvoz na shromazdeni (nemeji auto a to je tu trochu problem) a druhy den rano, 8.55, nikdo nikde. 9.03 porad nikde a my zaciname posilat smsky vsem moznym, kde ze jsou. Ten borec (omluvte muj slovnik, ale neumim to vyjadrit jinak) nam odepsal, ze "To melo byt dneska???" a my zdesene na sestru Bennet (ktera s nami ucila vsechny lekce), ze on na to zapomnel... ona na to, ze vyrazi, vytrhla manzelovi klice od auta z ruky a uz byla ta tam.... my pisemem biskupovi smsky, ze jsou na ceste... vsichni se objevili ve dveri asi 5 minut po te, protoze Nathan (ten, co je mel privezt puvodne) SI Z NAS DELAL LEGRACI...no nic, dopadlo to dobre a konfirmovani byli.

Jeden vecer nas Araceli ucila delat tortilly.. jenze, nemely jsme ty spravne ingredienci a tak se z tortil vyklubaly spise krekry.. ovsem, snedly se i tak. Kdyz prisel Carlos domu z prace (tatinek), hned jsme mu nejake nabidly, ale on, ze ne, protoze on si drzi postavu.. moje nervy, zrovna jsme se koukaly na jeho fotky, kdyz byl... rekneme trochu pri tele. :DDD Takze si potom vzal, po natlaku!

Sestry se učí dělat tortily

Zuzi válí tortilové těsto


Dneska rano jsem cetla Almu, kapitolu 13. 

12 Nyní, oni, byvše posvěceni Duchem Svatým, učinivše šat svůj bílým, jsouce před Bohem čistí a bez poskvrny, nemohli pohlížeti na hřích, leda s odporem; a bylo mnoho těch, převelice mnoho, kteří byli učiněni čistými a vešli v odpočinutí Pána svého Boha.

Uvedomila jsem si, jak moc musim pracovat, abych se dostala do stavu, kdy se nebudu moci na hrich ani podivat...natoz ho spachat, a jako ze to porad delam!

 13 A nyní, bratří moji, chtěl bych, abyste se pokořili před Bohem a nesli ovoce hodné pokání, abyste i vy mohli vejíti v ono odpočinutí.
  14 Ano, pokořte se tak jako lid za dnů Melchisedecha, který byl také vysokým knězem podle téhož řádu, o němž jsem mluvil, který také vzal na sebe vysoké kněžství na věky.

Musi na tom neco byt, kdyz je nam to opakovano tolikrat a je to tam vicekrat.

Musim bezet, mejte se krasne, dekuju vsem za fotky, delaji mi velkou radost. Posilam ukazku toho, jak jsem se hezky zabydlela... v Tabers!

Mam vas rada!
Zuzi

P.S. Pomahaly jsme ve food truck na chvili a potom nas Rachel svezla!

Takhle vypadají sestry normálně


Jeden by nevěřil, jak pomoc někomu může člověka změnit!



Žádné komentáře:

Okomentovat