středa 15. července 2015

51. týden, 01.07.2015 - 07.07.2015, Změny, Taber

Tak abych pravdu rekla, nechala jsem dnes mozek doma, protoze s koncem transferu mame jiny novy diar a ja jsem ten stary s pameti toho, co se stalo minuly tyden, nechala doma....

Toz nevim, co lepsiho, nez fungujici zachod bych vam mohla napsat... haha. 

Nemam toho tentokrat tolik moc, stale ucime tu mexickou rodinu, jsou uzasni, prekonali jsme vsechny otazky (a ze jich meli milion) a kdyz vsechno dobre dopadne, tak budou pristi tyden v utery pokrteni! 

Minuly tyden jsme byli v Calgary kvuli MLC a potkaly jsme noveho misijniho presidenta. Jak jsem se bala, co bude zac a jak to vsechno dopadne, ale Milesovi jsou uplne uuuuzasni. Jsem neskutecne nadsena, ze jsou tady s nami a ze mam stale jeste 6 mesicu sluzby s nimi. Jsou proste perfektni. Po skonceni rady se nam venovali asi jeste dalsi hodinu, protoze jsme samozrejme vsichni chteli s nimi mluvit a meli jsme spoustu otazek... 

Byly jsme na vymenach v Lethbridgi (asi to pro vas ani neni zajimave, no pro nas taky ne, jsme na vymenach neustale....), bylo to fajn, sestra Brown je uplne nova a nadsena do prace a tak bylo prijemne s ni pracovat. Snazime se delat, co je v nasich silach, prestoze se nase sily rozprostiraji do 5 dvojic sester... 

dvojice sester na výměnách




Výměna společnic

Vtipna historka tydne: Moje spolecnice byla ted na vymenach a prvni vec, kterou mi rekla, kdyz jsme se vratily zpatky bylo: "Sestro Kolkova, ja mam v kabelce drogu."
A ja... moje nervy, co to zase povida? :D Jenze ona mi popsala, jak byly ucit jednu mene aktivni rodinu, ktera kouri patrne i neco jineho nez cigarety. A kdyz tam tak byly, vsimla si, ze maji na zemi takovy maly sacek s necim zelenym... tak se to snazila prozkoumat a vzala si kousicek na prst a ono sup.... listecky spadly do kabelky.... tak snad to zvladneme a nebudeme z toho moc mimo... ach lidi! Proste byste neverili, s cim vsim se tady bezne potkavame, jako treba nikdy pred misii jsem nezazila zapach/vuni marihuany a dneska jsem v tom docela dobra, protoze tady kouri marihuanu snad kazdy druhy.. (a hadam, ze doma to neni jine, jenom ja jsem si hezky spokojene zila ve svoji bubline skola-prace-domov-shromazdeni) :DDD Asi to ani neni vtipne, ale ja jsem se bavila dobre.

Naše drsňačky

Milé překvapení na jednom
ze setkání
u Andersonových - kousek České republiky
Mejte se krasne a schvalne, co kdybyste mi vsichni, co tohle ctete poslali jednu fotku z vaseho prazdninovani ??? Ja chapu, ze cist si o prastene sestre v Kanade zcela anonymne je skvela zabava (jako misionari se stavame velmi dobri ve sledovani lidi, co, kdy a kde delaji, ve snaze najit spravny cas je navstivit... :D), ale vezte, ze fotky Ceska... domova meho, by mi udelaly veeelkou radost !!!

Klaním se

Na shledanou, přátelé
Zuzi

Žádné komentáře:

Okomentovat