pátek 27. února 2015

32. týden, 16.02.2015 -22.02.2015, Airdrie - A je to tady


Tak jsme se dozvedely, ze starsi z 2. sboru v Airdrie jsou posilani nekam jinam a jejich oblast bude od pristiho tydne nase. Nebo lepe receno sestrer v Airdrie 1. sboru, jelikoz ja jsem dneska byla povolana jako nova sister training leader.. z cehoz nejsem vubec nadsena, protoze se asi budu muset prestehovat do jine oblasti a vubec, Ardrie je nejlepsi. No nic, zmeny patri k misii.

Naposledy se sestrou Hatch

S milovanými Sheppardovými
Minuly tyden se toho stalo v nasem okrsku spoustu. Starsi ze 3. sboru jeli vyzvednout misionare z Lethbridge, ktery tady zacina svou misii, protoze ceka na vizum, aby mohl jet do Arizony. Takze jsme na chvili meli o jednoho misonare vic, ale stavy se opet vratily k normalu,  nebot jeden dalsi misionar byl poslan na cikrevni ranc. Verte tomu nebo ne, urcite je prvnim a taky nejspis poslednim v historii. Je z Idaha a nic jineho si celou misii nepral. Prezident ho poslal do Nevady, kde se zrovna uvolnilo misto...
Zónová konference v Airdrie
Ve ctvrtek jsme pomahaly v dome Trimmovych malovat steny, vesele si to mastim se stetcem v ruce a najednou ke mne prisel starsi Condie s otazkou, jesti vim, ze mame prasklou pneumatiku... no ja, ze ne.... a on naprosto vazne ze ano. Tak jsem mu s usmevem podala klicky od auta, a jestli by to mohli dat do poradku. Pneumatika byla uplne vyfoukla, neptejte se, jakto, ze jsme na to neprisly, mne se zdalo, ze nejak moc fouka.... :DDD 

Vecer jsme pomahaly jedne pani s uklidem domu, to byste neverili, jak velky neporadek někdo muze mit... bleee...

V patek jsem se dozvedeli, ze se vsechno meni, prezident dela spoustu zmen a transfery se nedaji vubec predpokladat... nas pday je tedy dneska a kam a jestli se stehujeme se dozvime ve stredu a ve ctvrtek..... takze.... napnuta az do posledni minuty. Zacala jsem balit, nechce se mi odjizdet ani za nic, ale zmena je zivot, tak se to vsechno zvladne.
Těsně před odjezdem z Ardrie
 V sobotu nas Jeni vzala na obed.... kouknete na facebook... Jinak vcera skvela lekce s nasim zajemcem, jeho manzelka je znovu aktivni v cirkvi a oba jsou nadseni. Tak doufam, ze vytrvaji.

Mejte se krasne, my tady mame teplicko, dneska jsem bez kabatu! Mame tu 8 stupnu!

Zuzi

Žádné komentáře:

Okomentovat