pondělí 9. února 2015

30. týden, 02.02.2015 - 08.02.2015, Airdrie, Tesim se na vsechno, co nas ceka


Minuly tyden se nic moc mimoradneho nestalo.

Byly jsme opet pomahat ve food Bank, pani, ktere tam pracuji, se na nas vzdycky hrozne tesi a je to pokazde velmi prijemne setkani. Tento tyden jsme "vyrizovaly objednavky", skladaly jsme do kosiku jidlo pro lidi, kteri jsou v nouzi.

Byli jsme na veceri u manzelu Trimmovych, staraji se nam o auta. Jsou to uzasni lide a jsem za ne hrozne vdecna, takovi rodice nas vsech.

Mely jsme veceri s jednou mene aktivni clenkou, po uvodnich zdvorilostech se rozpovidala a povedela nam o svych snech, o tom kdy se rozhodovala, jestli ma zacit zit podle evangelia a bylo moc zajimave slyset, jak pan pracuje se vsemi. Ucim se tady, ze lide maji spoustu dobrych nazoru a zkusenosti a nemyslim si, ze kazdy musi hned prijmout misionare, ale ocenuju velmi kazdeho, kdo poctive hleda, pta se, a potom se chova pratelsky a cestne k druhym. Klepaly jsme takhle na dvere lidi v Crossfieldu, kdyz v tom otevrela jedna zena, ktera vypadala, ze nam co nevidet vynada. Kupodivu se to nestalo, vzala si Knihu Mormonovu a kdyz jsme odchazely, tak jsem jednoduse pochopila, ze byla jenom velmi zranena a proto se nejdrive tvarila, tak jak se tvarila.

Tento tyden nas urcite ceka spoustu dalsi prace. Budeme se podilet na cisteni chramu v Calgary a vubec, tesim se na vsechno, co nas ceka.

Jo, jeste jedna věc - vcera vecer jsme ztratily klic od domu. Obrovsky dum a na klici adresa.... hledaly jsme ho asi 20 minut a nic. Potom jsme se pomodlily… a hadejte co... samozrejme jsme ho do 5 minut nasly. Adresu jsme pro jistotu odstranily, ale jsem tak vdecna, ze modlitby funguji.

Taky jsem videla, jak funguje vira ve vztahu k uzdraveni, protoze jsem byla dva dny uplne nepouzitelna, v posteli, s teplotou a nic se nezlepsovalo. Potom jsem dostala od starsich pozehnani a vedela jsem, ze je na me, jestli budu mit dostatecnou viru a opravdu jsem se do vecera uzdravila.

Mam vas vsechny moc rada, mejte se krasne!

Zuzi

Žádné komentáře:

Okomentovat