neděle 19. října 2014

13. týden, 06.10.2014 - 12.10.2014, Calgary - Transfer je tady a já se stěhuju

Ahoj vsichni,
dalsi tyden utekl tak rychle!

A je to tyden transferu a co to znamena? Ze nam v nedeli v 10 vecer zavolal asistent prezidenta a oznamil, ze se musime tento tyden vystehovat, protoze hodne sester odjizdi domu a nove neprijizdeji, takze se nase oblast pro sestry na nejakou dobu zavira.

Většina těchto sester se vrací domů,
protože jejich misie končí
Sestry z oblasti odjíždějí

Na výletě - je vidět,
že sestry nic nevyvede
 z rovnováhy


Tato krásná oblast
se pro sestry
na čas uzavírá
Calgery se loučí barvami podzimu




















Je to trosku smutne, ale zmena je zivot a ja se tesim, co me ceka noveho.

V pondeli vecer jsme byly traktovat jednu ulici v nasi oblasti. Sami skveli a mili lide, sice vsichni meli svoji viru, ale bylo velmi prijemne si s nimi popovidat a byli k nam mili.
Taky jsme navstivily jeden manzelsky par, jsou moc hodni, misionari u nich bydli uz asi sest let a bratr P. studuje kazdy den pisma, takze toho hodne vi a mohla jsem mu polozit spoustu otazek, na ktere jsem chtela znat odpovedi. Jsou k nam tak strasne mili, vzdycky maji otevrenou naruc pro misionare. 

Sestry se musely rozloučit
 se všemi laskavými lidmi
 ve své oblasti 

S touto báječnou rodinou
se sestry také už neuvidí














A taky jsme pomahaly pri aktivitach primarek. Byl to kviz tykajici se Generální konference - říjen 2014, no nektere odpovedi jsem vubec nevedela. Ale jedna otazka se mi libila (odpoved jsem znala), je to citat od presidenta Monsona, ze: „Rozhodnuti urcuji nas ..." Vite? Nevite? 
Ctete do konce!


V patek jsme meli skupinove hledani a byly jsme traktovat jednu dalsi oblast v zapadnim Calgary a bylo to skvele! Proste normalni oblast, lide jsou i venku na ulicich a kdyz jsme klepaly na dvere, byli k nam vlidni a potkaly jsme jednoho muze, ktery si vzal Knihu Mormonovu a rekl, ze muzeme prijit znovu a byl opravdu zaujaty tim, co rikame. Kvuli nemu vim, ze cely den mel smysl, mozna cely tyden. Je to obcas smutne, kdyz lide nechteji ani ochutnat radost, kterou muzeme mit, ale mne to nevadi, mam radost z kazdeho cloveka, ktery je k nam slusny.  

A ted muj kulinarsky pocin. Chtela jsem upect karamelovo/cokoladove cookies. Zamichala jsem testo, udelala karamel, ale nejak jsem si neuvedomila, ze horky karamel spolehlive roztopi tu cokoladu, nevadi, dala jsem testo na plech, ale moje krasne vyrovnane kolacky se na plechu vsechny roztekly a slepily v jednolitou hmotu velmi tuheho charakteru ...  

...takove moc mnam tofee
Trvalo mi asi hodinu, nez jsem to dostala dolu... ale ted je z toho pry takove moc mnam tofee. Proste karamel s cokoladou a maslem a trochou mouky. Mne osobne to nechutna, ale ostatni jsou nadseni :D





Vcera bylo Dikuvzdani v Kanade, byli jsme v centru mesta 

Jiná část centra Calgary
Centrum Calgary


















Meli jsme tam velkou tabuli, kam kazdy mohl napsat, za co je vdecny. 

What are you thankful for? Za co jste vděční?

Hadejte, co bylo nejcastejsi odpovedi? Byla to rodina a pratele a Jezis Kristus a ja s temi vsemi lidmi musim souhlasit. To jsou nejdulezitejsi veci a ja jsem nesmirne vdecna za mou rodinu, ktera mi tolik pomaha, a za vsechny pratele a kamarady, kteri mi pisete! Drzi me to nad vodou. 


Mejte se krasne a pristi tyden se ozvu z noveho mista s novou spolecnici!



Zuzi

P.S. Už jste zjistili odpoved na otazku pro deti z Primarek? Pokud ne, zkuste si precist

Žádné komentáře:

Okomentovat