sobota 19. července 2014

10.07.2014 - 11.07. 2014, Ustanovení misionářkou a odlet,

Tak jsem tady. Zuzi mě poprosila, abych jí spravovala tento blog po dobu, co bude na misii. Takže po návratu z dovolené vám můžu konečně popsat, jak jsme prožili čtvrtek a pátek 10. a 11.7. 2014, Zuzančino ustanovení misionářkou a naše loučení.

Zuzi byla ustanovena misionářkou ve čtvrtek 10.července 2014, v 17 hodin. Laskavá Sestra Munro nás uvedla k presidentu McConkiemu, který provedl samotný obřad. Byl to moc krásný a duchovní zážitek. Po ustanovení Zuzi dostala od presidenta McConkieho požehnání, v němž jí byla slíbena veškerá pomoc, kterou bude cestou i na misii potřebovat. Atmosféra byla nepopsatelná a všichni jsme se cítili velmi dobře.

Poté byla Zuzance přidělena její první misionářská společnice – já, maminka. To bylo veliké překvapení, ale milé a byla jsem na svou novou „roli“ patřičně hrdá. Bylo mi vysvětleno, že Zuzi nesmím až do odletu spustit z očí, musím jí být na blízku a mám dohlédnout na to, aby šla spát nejpozději ve 22.30 – to je misionářská večerka. Po pravdě řečeno, byli jsme tak unavení, že bylo radostí tuto podmínku splnit.

Ve 3.30 ráno budíček, hygiena a odjezd na letiště, kam jsme dorazili asi ve 4.50, Praha byla v časných ranních hodinách prázdná. Letadlo odlétalo v 7.00, měli jsme tedy dost času na odbavení, změnu sedadla, zvážení a zaplacení kufru a na další úkony spojené s odletem. Kufry vážily 22,3 kg a 22 kg, carry-on měl 12,5 kg. Dohromady vážily tolik, co Zuzi :-)
Ještě chvíli jsme si povídali a snažili se nemyslet na ten rok a půl před námi. V 6.15 jsme to vzdali, zaveleli jsme odjezd a rozloučili se. Zuzi odešla za gate a my jí v 7 zamávali do letadla s červenomodrým ocasem.
Teď už se obejmeme až za rok a půl. Šťastný let, Zuzinko!




Žádné komentáře:

Okomentovat