pondělí 11. ledna 2016

78. týden, 05.01.2016 - 11.01.2016, Foothill, Klidny tyden



Tak jak asi vite, vzdycky se toho hrozne moc semele dohromady a potom z toho je nekonecne dlouhy email a uprimne, kdo ho cte? :DDD 

Tento tyden se tedy nestalo vubec nic. Opravdu.
Prispel k tomu fakt, ze moje spolecnice je zase nemocna... ona to nehraje, opravdu ji neni dobre, zacinam si delat starost, vzdycky je zdrava tak tyden nebo dva a potom znovu onemocni. No nic. Takze nektere dny jsme proste musely zustat doma a tudiz zadne vzrusujici zazitky se nekonaly.... pokud se nepocita muj pokus o zlomeni rekordu ve cteni pisem v kuse... vydrzela jsem jenom tri hodiny;
snaha o vyrobu tortil, jejichz tvorbu jsem uz opravdu ovladala a moje tortily byly vzdy vynikajici, ale jak me znate, ja to vzdycky chci vylepsit a tak jsem tentokrat misto kokosove oleje pouzila maslo, u ktereho jsem nemela lepsi napad nez ho rozpustit
v troube (myslim, ze tam je nejaka syntakticka chyba) a tudiz jsem ho nejspis upekla a ono to potom netortilovalo... :D
Taky jsme se vrhla na psani dopisu, ovsem po tom dvacatem uz jsem i toho mela plne zuby. Videt Jilian Michaels, znamou to cvicitelku, jejiz dvd sleduju kazde rano a kazdy vecer, kdyz se snazim shodit aspon nejaka kila z misie, me take po dvacatem shlednuti omrzelo, a tak nezbylo nez se dat do otazek z biologie, ktere mi moje vsevedouci a prozretelna maminka kdyzi davno davno poslala. No, nepamatuju si skoro nic, ovsem pamatuju si, ze jsme se o tom ucili a dokonce mozna i kde v sesite z biologie bych to nasla :DDD

Tolik tedy muj tyden, ale jedna vec, prece jen stoji za zminku. Nas misijni president a jeho manzelka nam kazdemu k Vanocum dali novou kopii Knihy Mormonovy
a vyzvali nas, abychom ji precetli do Velikonoc a zamerili se jenom na Pana a na vsechny mozne zminky o nem. Tak jsem zacala cist, mame byt na strance 114 dneska, abychom to do Velikonoc stihli, no ja jsem na strane 34, ale snazim se, dobre? :D
Je to uzasne, kdyz se zameruju jenom na tohle, vidim uplne jine veci, nez kdyz jsem tytez kapitoly cetla milionkrat predtim.

Mejte se krasne a piste mi! Myslite si, ze uz mi nemusite psat nebo co? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Mam vas rada!

Zuzi

Žádné komentáře:

Okomentovat