úterý 5. ledna 2016

77. týden, 30.12.2015 - 04.01.2016, Foothill, Vesela kopa



Na zacatek jedna perlicka. Vzdycky jsem si myslela, ze z nejakeho duvodu nejsem podobna svým rodicum. No mozna se ty geny neprojevily v mem vzhledu, ale moje nervy.... myslim, ze jsem zdedila tatkovo namesicne nebo proste nocni chechtani. 
Na Silvestra jsme prespavaly u sester v Evergreen a rano po probuzeni se me sestra Merritt pta, jestli se mi neco veseleho zdalo. Snazila jsem se totiz v noci uchopit jeji oblicej a velmi hlasite jsem se u toho chechtala.... tak tati nevim, jestli mam po tobe jenom to chechtani, nebo jste nam s mamkou zatajili tu cast o sapani se po mamcine obliceji... :DDD V kazdem pripade vesela historka, ale jeste veselejsi byly reakce sester v noci, ktere presne vystihuji jejich povahu: ja se nekontrolovane chechtam, vsichni krome me jsou vzhuru. Sestra Cunnigham: "Zda se ti neco veseleho?", sestra Merritt:"Jses vubec vzhuru?", sestra Perrero:"Vsichni sklapnete, ja se tady snazim spat!".

Musim rict, ze posledni dve stridani a zvlaste tohle posledni jsou jedny z nejnarocnejsich dni na misii. Ovsem nemuzu si na nic stezovat, protoze zkousky jsou tady od toho, abychom se ucili a rostli a ja jsem za ne vdecna. Ted v sobotu se proste pokazilo uplne vsechno, co se mohlo pokazit, a vecer jsem uz nevedela, co by kde by. Narocne. Ale potom jsem si vzpomnela, co mi jednou rekl jeden muj kamarad, ze kdyz jsme uplne na dne, jedina cesta odtamtud je vzhuru a kupredu. Tudiz neni co ztratit. A taky skutecnost, ze zkousky jsou tady od toho, abychom se mohli posunout a nezustavat porad tam, kde nam to je pohodlne. 

Setkaly jsme se opet s nasim zajemcem D. Opet jeden z tech lidi, u kterych si rikate, jak mohou fungovat s zivotem, ktery je tak poskozeny a skoro nema vychodisko. Spousta problemu, ktere by potrebovaly byt vyresene, ale ono to neni tak jednoduche. A ja si rikam, proc tady vlastne sedime, kdyz se zdanlive nikam neposouvame. Jenze potom jsem si uvedomila, jak moc to pro neho znamena, ze mu nekdo vubec nasloucha a venuje pozornost a vsechny moje otazky a pochyby, jestli to ma smysl byly ty tam a ja jsem naprosto jasne vedela, ze to je to, co mame v tu chvili delat. 

V Nauce a smlouvach 122:7  jsem "nahodou" narazila na tento vers:
Věz, synu můj, že všechny tyto věci ti dají zkušenosti a budou pro dobro tvé…

A ja jsem na tom zdaleka nebyla tak spatne...

Posledni myslenkou na zaver budiz jedna veta z pomocneho sdruzeni vcera, ktera me zaujala. 
Bavily jsme se o tom, jak a kde studovat pisma a jedna sestra po nekolika minutach debaty o tom, jestli pouze poslouchani pisem staci nebo nestaci jednoduse pronesla, ze kde je nase srdce, tam taky bude nas opravdovy zajem. A jak by rekli cimrmanovci, "posudte sami", co je a neni spravne a jak opravdu studovat pisma. Ovsem, kazdy je na jine urovni a pro nekoho je poslouchani pisem, zatimco vari, uklizi...atd.. velky pokrok, protoze dosud posluchal pouze a jenom hudbu a na pisma nikdy ani nepomyslel. Opravdu, delejme to, co citime, ze je spravne. A uzivejme si to! Zivot je zabava!

Mam vas rada a mejte se krasne!

Zuzi

Žádné komentáře:

Okomentovat