úterý 28. dubna 2015

40. týden, 13.04.2015 - 19.04.2015, Taber, Chodit? Pěšky?

Minuly tyden jsme konecne odvezly auto do opravny, aby nam spravili blatnik. Nastesti uz ho mame zase zpatky, a hadejte co! Oni nam ho povysavali, umyli, no proste vratili uplne uklizene.... odpadky vyhozene, nutno podotknout, ze jsme je udrzovaly v odpadkovem pytli. No, ja jsem si to „pesky“ uzivala, prochazky to byly skvele (ti slouzici ve skotskych oblastech se mi asi ted smeji), jen nam vsechno zabralo trikrat tolik casu a na farmy vzdalene 10-20 km se proste pesky nedostaneme. Tak jsem rada, ze zase jezdime.

Zajímavá lavička...

Deana prisla na shromazdeni a moc se ji to libilo, privedla i sveho syna, je mu 5 a ma autism. Kdyz vidim, jak uzasne ho vychovava, pripadam si takhle malinka, pri pomysleni, ze nekdy chci mit deti.... a ne jedno. Je s nim hrozne sikovna, ale moje nervy, to vyzaduje tolik trpelivosti a sil a ja nevim ceho vseho!!! Maminky se ted urcite smeji. 
Taky jsme si trochu zazahradnicily, moje spolecnice je uplne uzasna a... hlavne neskutecne uprimna. Zatimco ja jsem se spokojene potila v zaru albertskeho slunce a zapasila s koreny pampelisek, ona se dlubala v zemi a najednou povida:"Ja se tak strasne nudim". No zahradka neni jeji formou zabavy, ale ja tenhle druh sluzby uplne miluju. 
V nedeli jsme ucily mlade zeny a rekly jsme si, ze to pojmem trosku zabavneji a tak jsme vytvorily "Riskuj" o Knize Mormonove a byla to zabava... 6. hodina na shromazdeni, my uz toho mame taky nad hlavu. Ale je to skvele, ze mame tolik sboru, prestoze nemame tolik casu na cleny, jak by si asi predstavovali.
Zbytek tydne nic moc zajimaveho a zabavneho, ale mame porad co dela tak jsem za to hrozne moc vdecna.

Chtela jsem jenom na zaver rict, ze studium pisem ma ohromnou moc. Kazde rano, kdyz cteme, se delime se spolecnici, co jsme se dozvedely a musim rict, ze to jsou nejcennejsi okamziky. Kdyz najdete neco zajimaveho a budete mit chut se o to podelit, tak si to velmi rada prectu! A odpovim (nakonec vsem, ze Zanetko??? :D). Omlouvam se, ze mi to obcas (skoro vzdycky) tak trva.
Krasny tyden.

Zuzi

Žádné komentáře:

Okomentovat